SVAR

2010-05-30 @ 20:51:20


har du en kamera, isf vilken ? Visa mer bilder i bloggen!!
SVAR: Ja, jag har en kamera. Haha .. aa, ska ta mer bilder & visa i bloggen, i promise xD
Sony RÖD, cyber-shot, 12,1 megapixel!

göru dina egna designer ? Jäättefina , gör du gratis designer ??
SVAR: Japp, jag gör mina egna designer till bloggen. Men min förra design vad gjord utav evelina, men nu gjorde jag min egen, och har gjort typ 7 st egna designer till denna bloggen ;D Nej .. eller jo kanske, om jag hinner, och de får inte vara så jätteavancerat, men aa jag kan göra gratis designer!


Kommentarer
Madde

Igår var jag hos mamma och åt och fikade och på kvällen kollade jag och killen på filmen 2012. har du sett den? Kram

2010-05-31 @ 09:28:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0