TAR DETTA IST, ORKAR INTE BLOGGA IDAG!

2010-06-10 @ 19:04:42

Hur ser din avslutningsklänning ut ? Jag hade avslutning idag, hade en typ aprikos klänning. Den har volanger, lager på lager. Visar bild senare.Eller nej, här är en bild på min klänning, orka inte leta efter en annan.


Bild: www.kenzas.se (nej jag härma inte henne med klänningen, jag hade tänkt köpa klänningen för typ 1 månad sen)
Varför har du inte bloggat på ett tag nu ? Jag skrev de ju innan, min data har inte funkat på 5 dagar, och jag hade skittråkigt. Ringde till comhem 2 ggr, och dom hade inte ett särskilt rakt svar. Men aja iaf nu funkar den =)

Ska du lägga ner din blogg elr ? Ehh .. nej vem har sagt de ? Bara för jag inte har bloggat på 1 vecka så betyder de väl inte att jag lägger ner min blogg ? :)

Ska du resa någonstans i sommar ? Nej, stannar i Sverige detta året. Har rest utomlands dom senaste 6 åren, så har inte varit i Sverige en HEL sommar.

Vad ska du göra ikväll ? Jag ska vara hemma, och titta på Criminal minds & mysa med smågott. Som ex mitt älskade POLLY CHOKLAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0