INTE HUNNIT BLOGGA ..

2010-06-02 @ 16:29:24
Hejsan allihop (a) har inte bloggat på 2 dagar nu (?) glömt bort typ, ahaha ♥ igår var jag i stan, leta efter lite klänningar, och jag hitta min avslutningsklänning, så fiin! vill inte visa den här i bloggen nu, visar på avslutningsdagen, haha *mobbat* Den är typ aprikos färgad, vet inte vad de är för färg, haha såg bara ''aprikos'' på datan( asså kollade på klänningen först i datan ) den är typ orange, eller ljusorange ngt ? Haha, aja iaf. Ska köpa den imon för den fanns bara i storlek L, inte i min storlek. Frågade en som arbetade där när de kommer fler i min storlek, sen hon ba imorgon ( idag alltså ), skulle till stan idag egentligen men orkar inte, så går dit imon ist och köper klänningen, om den finns då!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0