GÄSTBLOGG - Hubba bubba

2009-09-12 @ 17:30:58

Hubba bubba här! Hur mår ni apor? Jag är värre på att provecera än camila, hon fick det från mig!
Camila tvinga mig att skriva, hon ringde på morgonen då jag ff sov! Fyfan vad tidigt den tjejen var vaken! Iallafall den sötsaken sover fortfarande, herregud hon sov inget idag! Så hon bad mig gästblogga .. Anyways jag checkade in några bloggar, några stora också! Kollade in paow's blogg, seriöst tycker synd om den bruden! Hon skämmer ut sig själv! Först så badar hon med en bög, amir?! Tror hon har glömt att hon är 15, 16 whatever & han är 19! Hmmmh .. är det inte olagligt? Jag vet INGET om lagar men det där är lite övedrivet serrrii! Snart så åker amir in till finkan (fängelse)Hennes blogg suger till den högsta nivå .. Tycker synd om henne eftersom hennes blogg kommer bli avstängd snart, SKITSYND! Fattar hon inte att man inte får publicera ip-adress, detta var inte bara 1 ip utan flera! Jättesynd faktist, för nu så är hon anmäld! Du som ska spela '' känd'' gumman! Som hon vanligt skulle svara på ex detta jag skrev nu så skulle det vara : Du är bara avundsjuk! haha jättesynd faktist .. Jag avundsjuk på en fake dum blondin med grått tant hår?! Keep dreaming on flintis!Men iallafall förlåt för att jag anmälde dig bimbo ..

Åh nej! seriöst nu så slösade jag min tid på att skriva om en ful bimbo! Aja camila ska skriva typ vid 18.00 här i bloggen?! Pusshejj :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0