SVAR .. PÅ TAL!

2010-05-09 @ 14:11:37


hej! jag bruka läsa din andra blogg på bubbleroom och du la upp bilder på när du hade shoppat, de fanns me en svart ' tunika ' med knappar , vart är den ifrån och hur mycket betala du för den ? Å varför har du inte skrivit på den bloggen är du har börjat blogga här ist ? folk kanske sitter och väntar på att du ska blogga där igen , hehe =) superbra blogg btw <33

SVAR: Hej! Jag vet vilken du mena, den är från ginatricot, och den kosta lite under 100:-, för den var på rea. Men jag tror tyvär inte att den finns kvar, för när jag köpte den så var de en av dom sista. Men det finns massor med såna tröjjor i gina, kolla där! Haha .. jag vet inte varför jag inte skrivit där, hade glömt bort helt, orkar inte skriva heller. Tack så mycket !!:)


Hur många bloggar har du haft , och var har du bloggat ? Vilken tyckte du om bäst o sämst, alltså där du blogga. o hur länge har du bloggat ?

SVAR:
Jag har haft 4 bloggar, inklusivt denna. Jag har bloggat på blogg.se, devote.se, och bubbleroom.se. Jag gillade nog devote.se mest, för där kunde man göra tidställda inlägg och massa sånt, gillade nog sämst bubbleroom, man kunde inte göra egna designer där, men jag gillade de där lite smått .. Har bloggat i lite över ett år nu, denna bloggen startade jag den 7 april lr ngt, så det är lite över ett år!

OMG, jag älskar den bilden på mirandakerr som du gjorde om till en annan, den var är snygg!!!

SVAR:
Haha, tack så mycket! Har gjort 2 st andra också, kan visa dom i ett inlägg! Men jag kan göra så mycket bättre, dem där vara bara sk '' test - bilder ''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0