NY DESIGN

2010-05-15 @ 22:06:32
Som ni ser så har jag fixat en ny design, skrev de i inlägget under. Och nej jag har inte hållit på med designen i typ 10 timmar, jag gjorde den ungefär på ca 1 timme, med pauser och allt. Idag har jag gjort väldigt mycket, har duschat, plattat håret vilket tar typ 2 timmar, pluggat till prov, och fixat bloggdesignen. Det gick väldigt snabbt att fixa designen, har gjort precis allt själv, såklart med hjälp utav designadinblogg.se . Men vissa saker stod inte där, så jag fick fixa koder sj osv .. Är riktigt stolt utav mig själv, gjorde allt själv. Nu står de inget namn längst ner, de brukar alltid stå'' design gjord av .. ''. Denna designen kommer stanna i kanske några veckor, sen bytar jag kanske, eller fixar en ny. Jag tog färgen rosa för de känns mer stilrent, men de är också lite tomt med denna designen, de finns inte mkt saker. Men har lite till att göra, så hoppas den blir finfin.
FÖRE: Haha .. jag vet denna är snyggare, för den är gjort av en tjej som kan allt om bloggdesigner, vilket jag inte kan.


EFTER: ignonera d som står där, gjorde designen på min testblogg ;D

Kommentarer
malin

tack så jätte mycket! :)



jätte fin design förresten ;)

2010-05-17 @ 08:50:58
URL: http://absolutmaliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0