MÅNDAG, TISDAG & ONSDAG, SEEN BLIRE HEEEEELG!!!

2010-05-10 @ 17:16:35
Idag är det måndag, vilket är en väldigt tråkig dag för mig!! Eller för typ alla kanske ? Iaf jag kom hem från skolan för ett tag sen, supertråkig dag, yeeeaah! Kom hem på bambarasten idag, och åt dammsugare med en goo dricka & kakor, och choklad, fäätso  Men jag var faktist hungrii, och det är världens äckligaste mat i bamba, lixom ris med köttfärsås, euw!! Idag så kommer topmodel 13 på tv, det enda som är bra med dagen ;$$ juste glömde säga, har inga läxor förutom en enkel tyska-läxa till imon, och ett omprov på biologi nästa vecka, så de blir inga läxor för mig denna veckan! so happy .. men nu skall jag gå, orkar inte med datan, hejdå!♥

Kommentarer
malin

haha :)

ska äta toast nu, med ost och skinka :)

2010-05-10 @ 17:26:20
URL: http://absolutmaliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0