- SÖNDAGAR = I HATE THEM!

2010-05-09 @ 13:47:36

Jag, hatar hatar hatar söndagar, de känns som om fredag & bara lördag räknas som ''helg'', söndag är dagen man skall göra precis allting, plugga, fixa sig till måndag osv .. förstår ni vad jag menar ? Jaja, iaf ska strax gå och duscha, och kanske lägga ansiktsmask, haha .. för min hud är så fet&oljig, eller aa typ .. Glömde tvätta bort '' sminket'' från fredags, jag är duuum.. Men nu ska jag först gå och äta bröd med choklad, älskaälska .. sen skall jag nog städa lite, och sen fixa mig, en ta-hand-om-mig-själv-dag ? ja, man kan nog säga så.
(skall först göra ett par inlägg till er läsare så ni har ngt att läsa om, för det kommer bli dålig bloggning idag) 

 (Nusica .. inte nutella, haha copycat!)


Kommentarer
Anonym

Hur många bloggar har du haft , och var har du bloggat ?

2010-05-09 @ 14:05:52
malin

haha, nusica verkar ju skit gott :)

2010-05-09 @ 15:44:44
URL: http://absolutmaliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0