-

2010-05-17 @ 21:20:33
Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag lovar jag skall bli bättre på att uppdatera ♥ Men denna veckan kommer bloggen ligga åt sidan rejält .. Jag har pluggat hela dagen, har ett engelska prov imorgon. De kommer vara ett svårt prov, man måste kunna massa fakta ;o Är vanligtvis superbra på engelska, kan typ allt .. Men detta provet är fakta man skall kunna mest, om USA & annat. Jaja, har tränat mycket idag, kan nog tillräckligt för ett vg- ? Iallafall fick reda på idag att jag fick vg på matteprovet, yey första gången ;d Kanske fick mer, vem vet ? Frågade min lärare när hon precis skulle börja sin lektion, haha .. Hon sa bara att jag fick vg, hon sa inte exakt poäng, buhu :( Sitter och äter min marabou-daim choklad, mumsigt (: Nu måste jag gå, hörs när vi hörs ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0