SHOPPINGEN

2010-04-25 @ 12:05:42
Var somsagt i stan i Fredags och Lördags, fick med mig hem en kort ''jacka''/kofta, snyygggaste. Och ett par skor. Det var massa rea i stan från ingenstans ? Men de fanns inte mycket fint, är iaf nöjd med mina köp, spec jackan!!



från ginatricot!
Jackan som jag har bloggat om förut, ville ha den så mkt då. Jag ville egentligen ha den i svart, men de fanns inte kvar så de fick bli grå ist. Den var på rea också, men bara en hundralapp mindre typ.Men nu helt plötsligt finns den inte kvar på ginatricot's hemsida, så fick bli denna gamla bilden.

129:- från Hennes & mauritz ( H&M)
Hehe .. har också bloggat om dessa förut. Köpte dem direkt, orkade inte leta efter ngt annat, var så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0