~ HAHA, HAR LITE TID ÖVER FAKTIST!

2010-04-28 @ 19:40:18


Hur långt hår har du egentligen ? Är ditt hår krulligt eller rakt, äru nöjd med dt ?
SVAR:Jag har långt hår, eller ja typ! Men mitt hår har iaf växt snabbt under förra/detta året (09 & 10), men jag har inte typ lika långt som hmm .. Kenza, har litelite kortare än henne, och hon har tjockare hår, vilket jag vill också ha .. haha men det löjliga är att, jag har världens TJOCKASTE hår, alltså när jag har duschat och mitt hår är krulligt sen när det torkar så blir det värsta afro, sen när jag plattar så blir det värsta tunt ? ahaha, weird! men jaja, är iaf nöjd med mitt hår! =)

Vilket är din favoritplagg om bara du fick nämna en ??
SVAR: hmm .. jag vet inte faktist. Tror nog det blir det blir denna jackan, men jag har den i grå btw :
Supersnygg, love it!! Men de finns mnga andra plagg som jag gillar, men du sa en bara haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0