- PRROOOV IMON!

2010-04-28 @ 19:30:41

Så nu har det gått 2 dagar .. eller ? whatever, börjar iaf tröttna på blogg.se, vill tbx till devote.se nu haha!? Inget liv, men jaja skall blogga här på blogg.se lite längre. Men iaf, imorgon har jag prov, tror det kommer gå bra. Jag kan ju det mesta, men skall strax iväg och träna lite mer. Jag vet att det är tråkigt med inlägg utan bilder o sånt, men jag hinner inte idag, imon får ni bilder. Ska gå plugga lite nu, sen ska jag nog välja ut vad jag ska ta på mig imon, tror nog det blir den nya korta jackan från ginatricot( bild finns några inlägg under)!!! Och juste, imorgon har jag ju sovmorgon, så kanske bloggar innan jag sticker iväg med dagens outfit o sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0