- BILDER & MASSA SÅNT KOMMER INOM KORT!

2010-04-11 @ 16:53:13

SKÖN BILD!


Hello, alltså varför kan man inte göra tidställda inlägg här på blogg.se ?! Om man inte har tid å blogga, så kan man göra tidställda inlägg, skaffa de blogg.se! Bilder kommer snart, de skall bli bilder i varje inlägg nu, ska sätta in bilder på detta inlägget, å den under lite senare. Har inte tid nu faktist ;) Och kommer blogga mycket mer nu, bra va ? Nu måste jag sticka iväg från datorn, och börja plugga till ett prov som jag har i början av veckan. Sen blir det att fixa kläder som jag ska ha på mig imon, bättre å göra d nu än att stressa imon! Seya later ♥

Btw .. kommentera och skriv vad ni tycker om bloggdesignen ? =)


Kommentarer
Youknowdisone

Bloggdesigenen ÄR FUL! That's some fugly shit, I'm tellin' U. Vad tänkte du på när du valde den designen? HUH? HUUUUUUUUUUUUH?! Jaha...I see...du antagligen en polly påse bredvid så...HUH. That's WHY! Aja....don't say I did'nt tell you. FUL FUL FUL! CHANGE CHANGE CHANGE! NOW NOW NOW! Hehe..Kkthxbuhbai.

2010-04-11 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0