Vill ha - ska få!

2009-09-20 @ 19:35:34

ÅHH JAG ÄR KÄR I DENNA JACKAN! Den är så himla snygg, jag älskar den! Skitsnygg! Jag ville ha en exakt sånhär jacka, kanske så kunde knapparna vara svarta men det skiter jag i .. =) Jag bryr mig inte, jag ska köpa den på fredag då jag får mina bloggpengar! Men åh det känns som 100 år ända tills fredag, får sova bort tiden hehe .. =) Iaf denna jacka är sjukt snygg, den är så underbar snygg! Alltså jag älskar den så mkt! Och jag ska få den, ska köpa den eftersom det är mina pengar! Aja .. Den kommer passa mig perfekt & den kommer sitta perfekt på mig! Jag vill att den ska vara lite längre än en vanlig jacka, alltså den ska komma ända ner till min röv! Haha .. =) Alltså den ska täcka min röv, vet inte hur jag ska beskriva hur lång den ska vara annars! Hoppas den gör det, för på hösten så kommer det vara enormt kallt, det är iskallt på morgorna! Jackan kommer passa perfekt, såklart så skall den vara svart också lixom dah vilken färg annars?! Rosa, grön?! NO THANKS! Dom färgerna är för hippies, & äckliga blondiner! Iaf jackan kommer från affären ****, trodde ni verkligen jag säger vilken affär den kommer ifrån?! Aldrig, för jag är så trött på att folk härmar mig! Tex, ''varifrån har du köpt din jacka?!'' Då måste jag såklart säga, eller nja .. Man kan ljuga också?! Anyways jag säger inte varifrån den kommer annars så kommer folk bara härma mig & köpa samma jacka! Tror dock ni kommer få reda på vilken affär den kommer ifrån eftersom det inte är så svårt att klura ut .. Menmen alla min läsare är sjukt dumma i huvvet, så jag tror inte ni kommer klura ut det! Den kostar endast 299 kr, vilket är skitbilligt för denna jackan! Im i love haha .. =) Jösses vad långt inlägg, endast om jackan! Men iaf jag ska köpa den, skitsnygg juh! Vi hörs senare, för nu så ska jag kolla klart på topmodel 12 .. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0