Vilka bloggar läser jag .. ?

2009-09-24 @ 19:05:32
Jag läser ganska många bloggar, ibland så kollar jag in dessies när jag vill skratta åt ngt dumt! Samma gäller för paulina, men bara ibland då hon skriver ngt som hon inte ens fattar av .. =) Iaf jag läser många bloggar, orkar inte länka för på vissa så går de nt! Aja .. Jag läser kenzas?! Såklart fokis läser jag också, den bästa utav alla! Och jag läser också, coorazon & dianarafat's! Det finns dock fler fast jag kommer inte på namnen! Men det finns en som jag gillar sådär, ibland & ibland inte! Fast den är superbra! Det är nämligen haidi jakobssons blogg, skitsnygg design har hon också! Kan inte länka ngra av bloggarna, men här en prinscreen på var ni kan hitta haidis blogg! Gå bara in till blogg's framsida och klicka på haidi - foto & mode! Men jag måste säga detta, kenzas blogg är skittråkig! Och jag vet att hon endast gör det för pengarna, lixom hundra tusen varje månad?! fast jag gör det också?! Nej skojar bba .. =) Vi hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0