svar på tal

2009-09-13 @ 10:24:17

Många har frågat varför jag inte godkänner kommentarer & jag har bestämmt mig att svara på det för det är alldeles för många som har frågat ?! Jag godkänner inte kommentarer för att jag läser igenom alla först så det tar ganska lång tid! Jag läser alla och sen så tar jag ut dom som är frågor ..=) Jag glömmer oftast att godkänna resten! Sen så svarar jag på frågorna, men då så kommer det ännu mer frågor, kommentarer och jag blandar ihop allting & glömmer vad jag svarat på & vad jag inte har svarat på. Jag är helt förvirrad jag också haha =) Men snart så är jag klart med allt & alla kommentarer godkänner jag snart! Håll ut!Hoppas ni har fått svar på er fråga uglys ♥ Nu måste jag gå, Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0