Svarat på kommentarer ..

2009-09-23 @ 17:12:03
Så nu så har jag svarat på ett del gamla kommentarer, endast 2 sidor svara jag på! Men alla dom gamla, från augusti svarar jag inte på! För det är ganska gamla .. =) Iaf det var faktist 9 sidor från september då blir det lättare för mig! Men första sidan var full av kommentarer av en jävla anonym! Och första sidan innehöll också ca 4 kommentarer av en svensk tror jag?! Iaf hon heter Svetlana, haha usch svett! Men hon skriver också in ett annat namn som är michelle?! Tycker jättesynd om människan, så tragiskt att du heter typ svett .. Aja! Hela du är tillochmed tragisk, sluta kommentera min blogg tack?! Vill inte ha äckliga svettiga & fula människor i min blogg! Seriöst bara våga kalla mig dessie-kopia, jag kmr fan slå sönder dig! Jämför mig aldrig med den äckliga feta bimbon med allt som är fucking fake! Usch .. =) Iaf har du glömt att jag har din ip-adress?! Bara våga skriva en kommentar i min blogg om att jag är någon kopia av en äckliga bimbo, eller bara våga skriva en kommentar! Jag kommer leta upp dig genom din ip-adress vilket är skitlätt juh! Tycker synd om dig om du kallar mig kopia, bullshit saker osv .. FUCKYOU JÄVLA SVETT!

Kommentarer
Linda

tack:)

2009-09-23 @ 19:44:24
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0