stan, shopping .

2009-09-20 @ 17:00:40

Är hemma nu, skitrolig dag! Och den är inte slut än .. Aja iaf jag åkte till stan igen och shoppa galet! Köpte återigen ett par skor, och ett par boots och massa mer!Ville faktist också köpa ett par jeans som var skiitfina men hade inte tillräckligt med pengar .. =) För igår så shoppade jag för ca 1500 kr och idag så blev det 3000! Lixom skitdyrt faktist, igår vad ju rena fyndet eftersom jag hittade massor med saker! Men iaf, jeansen gick på 300 kr vilket är skitbilligt, för ett par sånna skitsnygga jeans! Men får väl ta lite pengar från mamsen, runt 500 ?! Klart så ska jag betala tbx, men jag är trots allt 14 år gammal! Och jag tjänar ett par tusen varje månad, typ 10000?! Skitbra juh, ingen är så som mig!Im the one & only .. =) Måste också köpa en vinter jacka, eller vafan är det höst nu?! Seriöst vilken årstid är det, jag kan inte skillnaden! Iaf jag ska köpa en vinter / vår / höst whateverr jacka! Hoppas jag hittar en skitsnygg, har en everest kort jacka nu! Har haft den i 1 år nu eller två?! Iaf jag behöver en ny jacka, och jag ska få den! Ska äta lite gott & smått nu, åt iförsig ingenting idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0