stan igen

2009-09-27 @ 10:03:18
godmorgon, vaknade runt 8! Skittidigt jag vet :O Men jag vaknar alltid tidigt, varje dag! Okej, idag så ska jag till stan igen! För jag måste köpa ngt, det var juh lixom 100 år sen jag shoppa?! Eller njaa .. Jag köpte ett par skor förra veckan, men nej det räknas inte! Jag måste köpa nåt, och idag så ska jag köpa min kofta som jag är ute efter! Kollade på båda ginatricot i nordstan, eller en ligger i nordstan och den andra i arkaden! Men iaf jag vill verkligen ha den koftan, ska antigen köpa färgen svart eller grå, vad tycker ni?! Aja .. Iaf i dom två ginatricot affärerna jag var i så fanns bara storlek M & L & XL som jag sa igår, lixom fan vad stora storlekar! Jag tror inte att S kommer passa mig eftersom dessa koftor är skitstora så jag får väl pröva storlek XS! Fyfan vad arg jag kommer bli om dom inte har min storlek, eller om dom är ens slut! Kommer skrika ihjäl mig i affären .. Haha .. =) Men idag så ska jag till en ginatricot butik som ligger i kungsgatan, hoppas bara dom finns kvar där! Aja whateverr .. Ska också se om jag kommer köpa ngt annat, eftersom jag har bombat med pengar! Men jag åker in till stan runt halv 12, ja, jag vet att det är tidigt! Men jag orkar inte gå så sent, vill bara får detta over with! Kanske så bloggar jag innan jag drar, men är inte säker! Om jag inte bloggar så hörs vi runt 2 ?! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0