Skolan, ut & hem!

2009-09-24 @ 18:43:18
Förlåt för dålig uppdatering idag! Kom hem vid 3 tiden eftersom jag inte hade e***, för den jävla dvärg läraren nt kom! Utan att säga ngt också, satt och vänta där i en halvtimme förut?! Aja whateverr .. När jag kom hem så åt jag fett me mkt mat, eftersom det var skitäcklig mat i bamba! Återigen så går jag inte upp ett enda kilo, jag tappar tillochmed 1 kilo dagen efter! Får nog gå och undersöka min vikt hos tandläkaren?! Eller nej, vad är det .. doktorn elr?! Iaf jag kollade lite på tv, sen så kom ***** & **** och ropa på mig, för att dra ut! Så jag följde med ut! Vi drog till affär och köpte smått & gott, fast jag glömde ta med mig pengar hahaha .. =) Aja .. vi gick till skolan asso där ute! Det är skitstort, jättefint också! Men iaf ica är bara 5 min från skolan, och från mitt hus så tar det bara 10 min att dra till skolan! Lyx! Anyways .. Vi satte oss och åt de vi köpte, och vi kolla på såna kineser som spela basket! HAHAHAHAHHAHA .. =) Asså dom snackar skitroligt, ching chang chong haha!? Skitroliga! Iaf sen så lämna vi *** vi typ hennes gård & jag o *** stack hem för vi bor nära varandra! Tyväär så får ni ej veta vad dom heter, darför att jag inte vill säga de! Feel the pain .. =) Aja whateverr .. Och nu så är jag hemma! JUSTDET: Det regna fett mkt idag på morgonen, mitt hår blev skitkrulligt! Asså jävla fucking regn! De förstör allt, jag blev skitblöt också .. =) Jävla skit!? Bloggar snart igen, seeya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0