Skitungar

2009-09-07 @ 16:34:06

Är ni så jävla tröga i huvvet eller?! Jag gav er fan bildbevis, och ni tror ff att JAG skriver mina egna kommentarer! För det första vill du va kaxig eller så, sluta vara anonym! Är du så jävla feg eller?! Skitunge .. =) Aja whatever .. Puss på er, i know you love me ♥

svar till anonym 1 : Ganska tragiskt att du är anonym och leker kaxig bakom skärmen .. =) Verkar som om du är lite handikapp, ofta jag ska kommentera min egen blogg? FUUCKYOU JÄVLA SVENNE .. =)

svar till anonym 2 : sätt på dig dina jävla glasögon ditt pucko, kolla noga om du är så blind! Jag tog bort nästan hela ip-numret, men sparade dom 3 sista på varje, är det samma eller? Pucko ..

Kolla noga på bilden, för det första så ser man att det är min blogg! Och så kolla på den scroll grejen vilket betyder att det finns fler kommentarer från hela september, men jag kunde inte printscreena alla .. =) Dessutom så är alla sista numrena i ip- numren olika .. Och nej jag tänker inte visa hela ip-numret, för då kan man riskera att bli avstängt, och jag tänker inte sjunka så lågt för att bevisa mig för ett par skitungar .. Puss, och ja jag vet att ni älskar mig .. =) Det är ju därför ni läser min blogg?! NI ÄLSKAR MIG, NI ÄLSKAR MIG ♥ Dock lite jobbigt att vara '' småkänd'' .. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0