OTUUURSDAGGGG

2009-09-27 @ 14:36:12
hemma nu, från stan! Jag hitta inte koftan som jag leta efter för den var slut! Ja, det var otur då! Får la ge upp, men den var ändå inte så snygg! Om man tar på sig koftan så liknar det bajs därbak, asso typ det hänger oså .. Men den var skitsnygg annars, pröva sån äckliga orangaktig färg för svart o grå fanns inte, jag pröva storlek s och den var ff för stor! Shet vafan varför så stora?! Iaf jag köpte ett par jeansleggings från ginatricot, skitsnygga! Ska dra och äta nu, vi hörs senare .. eller nej, jag har funderat över att ta en bloggpaus sens igår! Fast jag hann aldrig skriva det här i bloggen, men iaf jag tar en bloggpaus! Så hörs vi när vi hörs haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0