okej övedriv mer ..

2009-09-29 @ 16:40:08
okejokej jag skriver detta efter ett par minuter so what?! .. Iaf jag är fett arg på '' hubba bubba '', är helt seriöst helt arg på att hon skrev om det inlägget när jag sa till henne att inte göra det! Och nej jag kommer inte förlåta dig igen?! Är så jävla pissed off på dig, kan fan ta och berätta ditt riktiga namn nu?! Men nej, jag sjunker inte så lågt lilla gumman! Dra åt helvete tack, och snacka inte med mig mer! Ska byta mitt lösenord nu på blogg.se, pågrund av fkn dig okkej?! Du kan gå gömma dig jävla bitch * Är skitarg nu föfan, menar allvar också! Du är helt allvar sjuk i huvvet, gå och dra åt helvete jävla .... Kommentera inte min blogg igen, och snacka inte med mig!
________________________________________________________________________________________________

Edit: skit i inlägget, är nteh arg längre haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0