Liseberg

2009-09-05 @ 16:14:38

Hello!

Är i liseberg just nu .. =) Inte så kul dock att jag betala runt 700 för att komma in! Skitjobbigt när folk kommer fram till mig och säger '' är det du som är camila?!'' Fattar inte hur dom vet att det är jag som äger denna bloggen! Kanske för att jag lagt ut några bilder i bloggen på mig själv?! Herregud orka kolla igenom hela arkivet .. Aja whatever .. Det är faktist lite jobbigt när random människor som inte känner mig, kommer fram från ingenstans och vill ta bilder, snacka med mig oså! Weird! Så kan '' kändislivet'' vara .. =) Haha nejnej, skojar bara! Är inte känd! Men iaf känner inte för att snacka med folk som jag inte känner! Galna fans förstår inte sånt! Aja whatever .. Har bara åkt lite saker här i lisse! Åker in till stan efter det, sen så har jag ett möte att gå på! Ang något sammarbete .. seeya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0