JUSTDET!

2009-09-07 @ 18:54:41

Ska på en liten skön promenad ute i det härliga * not* vädret med *****.. =) Hörs senare ♥

JUSTDET! Fick en kommentar av en anonym, tänker inte kalla den personen elaka ord för den var inte så eller försökte vara .. elak & taskig! Men iaf, jag tänkte svara på frågan ' Ja, jag är bara 14 år gammal och tycker det är bra att jag har en '' framgångsrik'' blogg! Vad jag menar med det är att jag tjänar pengar på bloggen .. =) Nej jag förstör INTE min framtid genom att provecera lite och jag kommer ha en framtid & jobb då denna bloggen kommer att vara ett förflutet .. Så hoppas du fått ditt svar! Vill ni veta något eller vill ni att jag ska svara på frågor som ni har så är det bara att skriva en kkommentar .. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0