Jag gillar idol, visste ni det?!

2009-09-10 @ 20:18:06
Någon som vet när idol börjar?! Orkar inte kolla text-tv även när tv redan är på! Lixom dah?! Sån kändis som jag ska inte ta upp en fjärkontroll, den tar inte upp av sig själv! Har faktist assistenter! Aja whateverr .. Dom är lediga idag! Så nu får en av er fula svennisar säga till mig! Såklart så kommer det vara bombat med svar nu .. =) Älskar mitt liv! Iaf jag ÄLSKAR idol för jag älskar när feta svenskar skämmer ut sig när dom sjunger! Då garvar jag sönder mig, omg! Men iaf jag gillar idol för jag vill se när folk skämmer ut sig, skitsynd! Om jag var med i idol så skulle jag vinna hela skiten på 1 sec! Men idol är bara för low-class people, jag är high-class lixom dah?! Inte så svårt att klura ut! Aja .. Nu ska jag kolla på lite tv, syster sa nyss att idol började 20.00 så jag har missat typ 20min eller?! Hör från min fina tv ( typ 60 tum ) hur dom svenskarna sjunger! Men idol-auditionen är i sverige justnu eller?! Är den i USA?! Nejdah, så dum är jag inte! Men iaf jag älskar när folk skämmer ut sig! So sad .. Nej faktist inte, bryr mig inte! Hörs sen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0