INTE LOGISKT

2009-09-13 @ 18:59:39

Jag spammat .. ?! Det går inte ihop, jag spammar ALDRIG! Och ändå så kommer det wnbs som säger att jag spammat fjortisens blogg?! Jag läser inte ens den dumma kossans blogg, vafan ska jag spamma den för?! Spammining är sjukt iriterande, som faktist har hänt här i min blogg! Men jag raderar dom direkt! Iaf jag har inte spammat desireé uglysvenne nilssons blogg, seriöst over my dead body att jag ens skriver en kommentar till den äckliga bitchen! Jag har annat att göra än att spamma en blogg! Sökte på mitt bloggnamn i google, och där så kom det massa skit alltså tex detta : KOLLA IN MITT VIDEOINLÄGG & WWW.CCAMIILA.BLOGG.SE! '' allvar nu, din lilla skitunge som skriver mitt bloggnamn i andras bloggar & sånt skit! Sluta upp med det! Jag har fan suttit sjuk hela dan i soffan, jag spammar fan inte när jag håller på att dö?! ( okejokej övedrivet men .. )! Hörrni ni är SO SAD! Väx upp era äckliga svennar! Kom igen .. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0