ingen blogglust

2009-09-26 @ 10:29:47
Godmorgon .. ?! har varit vaken ett tag nu! Aja whateverr .. Har verkligen ingen blogglust idag, eller njaa .. dom senaste dagarna som kommer då .. =) Orkar bara inte! Iaf skriver kanske senare idag! Idag så skall jag in till stan med min syster, ska köpa den där jackan som jag snackade om för ett par dagar sen! Och så ska jag köpa en svart kofta, eller ett par halv / lite slitna jeans haha .. =) Vill faktist köpa dom 3 st men har inte tillräckligt med pengar .. Asså tänk er, camila theone&only är typ fattig?! So sad! Men ska iaf köpa min underbara jacka, hoppas bara den är skitsnygg som den ser ut från datan! Och den måste fan passa, vill inte ha ngt skit som ba typ hänger på mig!? ..
 
Men får inte mina bloggpengar, av vissa anledningar .. Och denna gången så skulle jag få 10000, jag som bara brukar få typ 5 tusen!? Jag ska få mina pengar, lixom seriöst det är mina! Inte någon annans! Ska inte & vill inte betala skatt, alltså mina classy pengar kommer gå till någon fet svenne idiot som bara ligger hemma och sover! Seriöst, hörrni denna månaden så ska ni inte få mina pengar got that?! Aja whateverr .. Jag åker in till stan runt 11?! Men vi hörs när jag kommer hem, och denna gången så ska det bli shopping! CAMILA IS ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0