i know it!

2009-09-14 @ 16:34:22
Ja, det är ganska tydligt att jag vet att ni älskar mig! Lixom dah?! Ni läser min blogg 24/7 som om det vore eran drog! Seriöst visste ej att jag var är så känd ( ironi )! Aja whateverr .. Måste bara få detta ut ur mig! Inga fettisar eller äckliga svennar ( vissa ba ) tillåtna att läsa min blogg! Kommer ringa till polisen om tjocka människor över 60 - 70 kg läser min blogg, SLUTA LÄS! Det äcklar mig bara, usch! Okejokej kommer inte ringa till polisen om detta, för dom tar det inte seriöst! Annars så skulle jag redan gjort det .. Fattar ff inte hur folk kan stå ut med att dom är feta, hörrni banta! Iaf häromdan så såg jag en tjej och hon var ganska fet! Då sa jag det till henne, och hon sprang hem och bölade ihjäl sig! Come on, väx upp?! Har en överraskining att säga sen, idag då! Ni kommer bli förvånade tro mig?! Det är inte varje dag jag gör nåt åt min läsare, bryr mig inte om er! Usch! Ni älskar mig, i know it ♥ Ska äta nu, har bara ätit lite godis idag! Jag går ALDRIG upp några kilo ovansett vad jag äter! Love it! Hörs snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0