GÄSTBLOGG - hubba bubba is in da house!?

2009-09-29 @ 16:32:48

tjeniis dude xD Haha skojja bbah ;D It's me, hubba bubba! Camila är arg på mig, eller var arg! Men hon var bara arg i 1 sek hahahahah, apaa!=) För det jag skrev förut när jag gästblogga, hela sanningen om henne! Men iaf nu så är inlägget raderat, fast den var raderad samma dag också hahaha .. Men eftersom det är många som har frågat om vad jag skrev så ska jag bara kopiera texten jag skrev förra gången den är sparad här i bloggen! Men camila vet nteh om deh, ooojjjjdahh :O Whateverr .. Hon kommer ändå förlåta mig, eller jag vet faktist inte! Men här är inlägget : tro mig hon kmr radera den när hon ser detta sen så kmr hon skriva ett inlägget, seeen så kmr hon bli skitarg på mig, och sedan så kmr hon förlåta mig, haha diin biiiitch !=)
whateverr här är inlägget :


Så där var inlägget, men tro mig om en minut eller så, kommer camila skriva ett inlägg! Hahha iaf puss & hejddåå, gästbloggar om ett par dagar!



UPPDATE ; delar av inlägget är raderat / hubba bubba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0