Endast hissarlisten nu!

2009-09-22 @ 19:53:24


Min blogg : Jag kommer ligga på bloggportalen's lista nu, jag är juh lixom redan känd eller .. ?
Iaf min blogg är skitbra, jag älskar min blogg!

Tygskor : ÅÅH! Vad jag älskar tygskor, spec mina! Har haft ett par svarta innan och de gick sönder så jag var tvungen att köpa nya! Det tog ett tag att hitta tygskorna men tillslut så hitta jag dom! Aja .. tygskor passar till precis allting! Dom är skitsnygga på en, även på svennar vilket är ganska förvånande för mig .. ?! I ♥ Tygskor!

Skolan : Ja, jag vet?! Jag har ALDRIG gillat skolan, men nu så älskar jag den! Eftersom jag får ledigt när jag vill vilket är sjuukt bra! Avundsjuka va?! You should be .. =) Iaf jag får ledigt hela tiden, lixom behöver inte gå till skolan men ibland när jag har tråkigt så sticker jag dit! Har juh en känd blogg, så vafan tror ni jag får ledigt för?! ÄLSKAR SKOLAN NU, YESYESYES!

Långa jackor : Passar skitsnyggt på mig, lixom tänk er på hösten : en varm tjock jacka med en tjock halsduk och ett par tajta mörkblåa jeans med tygskor! Lixom skitsnyggt vafan, i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0