'' Du tjänar inte pengar på din blogg, du har inte ens 100 besökare '' ..

2009-09-22 @ 16:20:26
.. En dum kommentar av en dum läsare! Jo, jag tjänar pengar på min blogg! Kanske inte så mycket, men ändå något! Jag tjänar mina pengar genom videobloggar, men dom är inte på mig! Och ibland så lägger jag upp annonser men jag orkar inte med dom, dom förstör bloggen vafan! Jag får presentkort, gratis-erbjudanden osv .. Jag tjänar mellan 500-1000 / dag, eller vecka då jag uppdaterar dåligt! Det är många som inte tror på att jag tjänar pengar och att jag har över 100 läsare! Jag har ca 700-1200 unika / dag! Och då så får jag ca 10000 klickar på mina videobloggar då jag tjänar pengar på det! Vilket är sjukt bra juh .. =) Iaf jag har hittills lagt ut ca 10 videobloggar som handlar om andra saker inte om mig .. Aja whatever! Här är bildbevis gumman .. =)

Till anonym som skrev kommentaren : Avundsjuk eller?! Du borde vara det .. =) Haha sopa ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0