Bloggens almenacka!

2009-09-22 @ 16:11:16
Jag har beställt denna almenackan, som är till för bloggen! För att jag har redan en sån exakt almenacka för mig och då brukar jag skriva in saker osv .. Alltså möten som är ang min blogg! Men jag blir förvirrad av att saker om bloggen finns i min almenacka .. Så nu har jag beställt denna underbara almenacka! Designen är inte helt klar, eftersom den är inte så snygg i sånhär low-class modell! Så jag ska kontakta företaget och be dom sätta in texter typsnitt som jag vill ha osv .. Lixom vad fan tror ni?! Att jag ska ha en sånhär almenaca?! NO NO! Iaf det är inte ofta folk som har egendesignad-almenacka, jag säger återigen inte varifrån den kommer! Men den finns iaf på nätet, titta vad snäll jag är som berättar det! Den är lite dyr för att vara en almenacka, eftersom en sån random kostar endast 50-100 kr! Men jag har såklart råd med denna, tjänar juh ofc pengar på bloggen! Visar hur mycket jag tjänar per månad snart i ett nytt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0