Bildbevis kommer på måndag!

2009-09-05 @ 18:14:43
Försökte att printscreena kommentarerna, men man såg inte så mycket .. =) Om jag ändå gör om det så blir de samma! Så tror jag ska göra videoinlägg och visa?! Ska jag eller inte?! Om jag iaf inte gör det så kommer jag försöka göra bättre bildbevis, för vet inte så mycket om sådant! Aja whatever .. Iaf bildbevis/videoinlägg kommer på måndag morgon innan jag åker in till skolan .. =) För kameran är inte laddad just nu, och orkar inte ladda batteriet hahaha! Men aja ..

Justnu så väntar jag i omklädningsrummet på S' för hon prövar kläder .. =) Folk kollar snett på mig för att jag har en laptop i mitt knä, aja whateverr .. I know you love me! All uppmärksamhet är på mig som vanligt! Love it .. =) Nu har s' kommit ur omklädningsrummet, hon ska bara köpa lite saker! Har redan köpt det jag vill, slösat typ 2000 kr idag! Men iaf har ett möte kl 19.00, bloggar efter eller innan det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0