OMG FOTOGRAFERING PÅ MÅNDAG, OMGOMG!

2009-10-02 @ 19:19:21
Ja, jag har fotografering på måndag! Jag som trodde det var på onsdags, fuckit! Men iaf jag vet absolut inte vad jag ska ha på mig, får fan leta upp nåt fint skit som jag kan ha! Dessutom så har jag idrott på måndag sen efter det så har jag fotografering, fyfan alltså! Är dom sjuka i huvvet eller?! Tror dom verkligen att vi tjejer ska vara med på idrotten sen komma till fotograferingen svettiga, äckliga och håret är helt förstört! Nej jag tror inte det .. =) Ska inte vara med på idrotten, aldrig i hela mitt liv! När jag har bamba rast & bamba ( fast jag ska juh inte äta i bamba för det är äckligt mat, så då får jag mer rast yeah!) så ska jag dra hem fixa mig o allt, fixa håret osv .. Sen så ska jag dra till idrotten och bara kolla på, ska inte vara med! Sen så drar jag till fotograferingen, fotar mig osv! Ska faktiskt ta bilder för bloggen på min såkallad skolfotografering, fast det var jag som ansällde dessa människor för skolan för att dom ska fota oss! Tar bilder för bloggen's header oså .. Men designen stannar kvar! Men jag är inte säker att jag ska ta bilder, dom måste vara bra annars så gör jag inte det! Men nu så ska jag dra till min garderob och leta efter något fint att ha på mig! ÅÅH KILL ME! Hörs imorrn alla söta läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0