NYSHOPPAT - INGEN BILD TYVVÄR ;>

2009-10-02 @ 19:11:40
Och nu till annat! Jag har shoppat lite dom här dagarna som gått, drog in till stan i onsdags! Jag köpte en tjock grå kofta, skitsnygg vafan! Och så köpte jag en svart lite hängig tröja som var tvär fin från cubus! Sen så köpte jag ett par jeansleggings, men dom är skitsköna inte som vanliga jeans! Men jag lämnade mina andra jeansleggings från ginatricot eftersom typ alla har dom?! Fan alltså .. =) Men dessutom så var dom fula, lämnade inte tillbaka dom bara för ett par fjortisar har dom jeansleggingsen, dom var skitfula! Jag som tyckte de var fina, fan vilken smak alltså! Tror jag har gått för nära en svenne och den har smittat mig med sin dåliga klädstil, Haha .. =) Som dagens outfit idag så hade jag på mig : Jeansleggings från bikbok, gråtjock kofta från bikbok, vitt långt linne från ginatricot! Både enkelt och skitsnyggt, hann tyvvär inte ta bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0