NY BLOGG - FÖR TILLFÄLIGT!

2009-10-19 @ 16:42:12

hej allihopa, jag sa att jag inte skulle blogga på ett par dagar men har ändrat mig nu! Jag har skaffat en ny blogg som heter www.nnbitchie.blogg.se, men den är bara för tillfället! Hatar verkligen min blogg alltså denna! Så jag skaffa mig en ny, saknar dom tiderna jag brukade typ älska och blogga! Jag hatar att blogga nu, min bloggdesign hatar jag grovt, vet ínte varför! Jaja, på www.nnbitchie.blogg.se så ska jag blogga i en vecka, sen så tar jag bort den bloggen! Kommer tbx till denna fula sen, haha! jaja, så från och med nu så är nnbitchie min blogg, men bara i en vecka! Vi hörs om en vecka i denna bloggen, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0