Kommentarer!

2009-10-07 @ 19:31:24
ni suger på att kommentera, kommentera på då! Justnu så håller jag på att rensa HELA min kommentarslista, darför så godkänns inga kommentarer förrens jag är klar! Är nog klar imorgon eller på fredag! Tar bort alla gamla kommentarer från april-juni 09! Håller på att ladda ner msn nu, för min har inte fungerat på flera veckor! Jag hade den gamla versionen av msn och nu så går det inte att logga in för att jag måste ladda ner den nya! Och det kommer inte gå såklart, har försökt typ 100 ggr! Den är alltid på 56% sen så stannar den! Måste ha min msn nu! Jag har flera obesvarade mejl och jag vet inte hur man loggar in i hotmail, nån som kan hjälpa mig!? Flera företag har skickat samarbeten osv .. Detta gäller fan mitt bloggliv haha, och dessutom så får jag mina bloggpengar snart! Eller typ om 1 månad, haha ååh .. =) Whateverr .. ska dra nu! Vi hörs imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0