KLAR MED HALVA

2009-10-03 @ 15:40:49
Nu så har jag gjort halva av det jag skulle göra! Är klar med tvätten, men de tog ganska lång tid! Iaf jag har gjort min svenska läxa, äntligen klar med den skiten! Har kvar nu att träna på tyska provet som jag har på tisdag, oohh! Menmen .. Sen så måste jag duscha, platta håret & allt sånt! Men tror jag kanske gör det imorrn ist vet inte än .. =) Jag har inte väljt nåt än att ha på mig på fotograferingen, jag har en skitsnygg topp men vet inte vad jag ska ha på mig över den! För att den är armlös, och så har jag en annan topp men jag vet inte vad jag ska ha på mig över den haha .. ?=) Måste fan leta innan det blir måndag, men jag ska visa vad jag ska ha på mig på måndag! Lixom hela outfiten, har sovmorgon på morgonen! Men bara om jag orkar vakna tidigt, ööhhhh vad vakna tidigt .. ?! HELL NO! Jag ska ALDRIG vakna tidigt för att visa min outfit för er fula läsare, men om jag hinner kanskekanske! höööööööörs later <3

Saker som jag gjort/inte gjort, och vissa som jag måste göra idag eller imorrn!

 
Duscha

Platta håret & fixa mig osv ..

 Tvättat kläder!

  HITTA KLÄDER FÖR FOTOGRAFERINGEN!!!

 Träna på tyska provet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0