JAG LEVER

2009-10-05 @ 17:17:34
Förlåt för dålig uppdatering idag .. ?! På morgonen så hann jag inte blogga, satte inte ens på datorn! Iaf idag så hade jag inte skolfotografering, den var inställd .. =)Övedriv snälla, dom ställer in den från ingenstans! Jag hade inte fixat mig oså, hade inte på mig mina kläder & allt! För att jag skulle ha lång rast och då så skulle jag komma hem o byta om .. Men som tur var så sa dom innan att den var inställd, men iaf vafan gjorde dom de för?! Tycker synd om dom som hade fixat sig haha .. =) Aja whateverr .. Imorrn så har jag skolfotot ist, innan den orienteringen! För er som inte vet vad orientering är ska jag förklara, det är när man typ går runt i skogen och letar efter kontroller! Imorrn så har jag or .... Och den ska börja i min gård, haha tuur! Men det är alltid så, alla i min skola har orienteringen bakom min gård! För de är gunnilse där eller nåt! Iaf jag ska komma hem och vara här och så tar det bara 1 minut att gå till origenterings-tävlings platsen haha .. =) Aja .. Juste denna ori .. är en tävling, så de som kommer första, andra & tredje kommer få medalj! Förra året så kom jag fyra och jag fick ingen medalj haha otuur .. =) Men imorrn så kommer jag inte kunna blogga, bara på kvällen! Iaf idag så kommer jag INTE blogga, för att jag har ett prov imorgon bitti! Nämligen tyska, ooh kill me! Måste träna skitmkt idag, vi hörs imorgon på kvällen! Pussn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0