IM BYING IT!

2009-10-17 @ 18:49:16

Dessa ska jag köpa på tisdag tror jag! Sjukt snygga är dom, ska verkligen köpa de! Och dom kostar endast 129;- vilket är sjukt billigt för denna läckerbiten, haha .. =) Jaja, när jag drar in till stan på tisdag så ska jag även köpa smycken, alltså halsband ringar örhängen osv .. Hoppas också jag hittar annat fint, dessutom så köper jag KANSKE min everest jacka ni vet den där röda .. ?! Men jag är fortfarandre tveksam om jag ska köpa den jackan eller inte, men iaf dessa leggingsen ska jag absolut köpa! Kolla så snygga, dom kommer sitta perfekt på mig as usual! Jaja, vi hörs på måndag eller imorrn! Pusspuss.


Kommentarer
♥FilippaM♥

snygga :)

2009-10-18 @ 12:49:37
URL: http://busiiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0