GODMORNING!

2009-10-04 @ 10:38:01

Godmorgon, glömde säga i de förra inläggen! Igår gick jag en snabbis till stan och köpte hallowengrejer, haha jag vet lite tidigt ute eller när är hallowen hahaha .. ?! Iaf jag köpte en skitsnygg peruk, jättefin faktist! Den passa mig perfekt, haha omg! Aja whateverr .. En liten åsna sa nyss till mig att min blogg SÖÖÖÖÖG! Haha, aww .. =) Men nejdå hon skoja bba?! haha jävla skit ..

SKOJARBARA! Jag gick fan inte ända till stan bara för att köpa en blond peruk till mig, hahaha! Hatar hallowen, små skitungar som knackar på min dörr & säger '' BUS ELLER GODIS?''! Jag svarar alltid som vanligt till dom '' DÖ ELLER FÖRSVINN?'' HAHAHAHAHAHAHA! Dom blir alltid rädda för mig, dom flesta skitungarna i området där jag bor vet att dom inte ska/vill knacka på min dörr, för att jag är typ den '' elaka tanten''i min gård, hahaha jag är bara 14! Dom tror faktist att jag ska döda dom eller nåt, hahahah! Sen så vet dom aldrig att dom ska knacka på min dörr! Men då kommer vi till dom nya barnen i min gård, Och ja dom knackar på min dörr för dom har just flyttat in! Skitsynd haha .. =) Några gråter också, denna hallowen så ska jag nog vara snällare! Ska gå ut till gården och leka med barnen och ge dom godis .. HAHAHA HEEELLL NOOO! Jag är inte så elak som jag verkar era barn, hiihii .. Vi hörs senare haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0