EVEREST - HÖSTJACKA!

2009-10-14 @ 16:08:10
EVEREST T DOWN JKT F09 BLACKHar vandrat runt här hemma, sens jag kom hem från skolan! Iaf jag är inne på ett par hemsidor och jag letar efter en ny höstjacka! Vill ha en som ska vara lång, inte kort som min förra everest! aja, ska iaf köpa en höstjacka snart om ett par dagar! Vill inte ha en svart, typ en röd vill jag ha .. ?! Denna jackan funderar jag på att köpa. Men den är mycketmycket finare IRL, inte såhär ful som på bilden! Jaja, den är lite dyr i priset men det gör inte så mycket! Men helt seriöst 1000 :- för en sånhär jacka ..?! Men den är snygg! Tror nog jag ska köpa den, men jaja vi får se! Den är från märket everest som min nuvarande jacka har, och denna höstjackan kommer från stadium! Sjukt snygg är den! Vill verkligen köpa den, men jag måste tänka över saken! Jag köper oftast höstjackor, sen så gillar jag dom inte mer. Detta kommer nog ta ett tag, haha .. =) Aja whateverrr .. vi hörs senare! För nu så måste jag göra min underbara läxor ( not )!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0