DAGEN

2009-10-12 @ 16:10:11
hej igen .. ?! Förlåt för att jag inte blogga idag på morgonen även fast jag lova! Aja, jag hade inte tid! Vaknade typ vid 7.50?! Ja, jag vet hel tidigt .. =) Men asso sen så städade jag lite i huset så det var skitrent! Brukar aldrig städa, men jag har gjort de dom senaste dagarna ;o Men iaf imorse så hann jag inte blogga, för jag gjorde andra massa saker! Jaja, behöver faktist inte förklara för er läsare! Detta är MIN blogg & MINA regler .. =) Aja imorgon så har jag ett fysikprov, jag suuuuugeeeeeeer på fysik! Så jag måste träna extra, så det  blir ingen bloggning idag! Jag måste träna skitmkt, helt seriöst! Så vi hörs imorgon eller kanske ikväll om jag är säker på att jag kan allt, hoppass! Aja, pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0