/CAMILAOUREVOIR

2009-10-06 @ 16:27:36

har varit hemma ett tag nu, kom för typ 2 timmar sedan! Hade juh orientering, hitta ba 4/8 kontroller, så där stack min guldiga medalj haha! Men de va skitsvårt, fast vi kunde letat efter 5 6 7 8 men vi orka nt så vi ba drog hem! Jävligt svårt var det också, tro mig ingen av er läsare skulle ha klarat .. =) Det är skitsvårt, fast inte så mkt för mig! Aja whateverr .. Har gjort min engelska läxa nu, och så har jag biologi & svenska läxa till imorrn! Men jag har inte böckerna hemma, dom är i skåpet haha .. ?! Men biologi läxan gör jag väl på bambarasten, fuuuck! Jag har svenska på morgonen, och jag har läxan till imorrn på morgonen! Haha, kommer nteh hinna göra den!
JUSTDET: glömde säga att jag hade fotografering idag, klassfotot blev väl bra! Men tro mig jag blunda säkert, haha hoppas nteh .. =) Men självporträtt är imorrn, det har aldrig varit så .. ?! Vi brukar alltid ta bilder själva när det är klassfoto osv .. Gå dröm, ska nt ta foto imorrn! Orka klä mig fint igen, nejnej tänker inte! Dom kommer ändå bli fula så .. Men nu så ska jag dra & kolla på tv, dessutom så ska muumiish köpa polly till mig & massa gott! Åh ge mig! Det var fan en vecka sen jag åt godis, geeee migggggg hahha .. =) Skulle igentligen inte blogga såhär '' tidigt'' för jag har massoor att göra, men idag så kommer jag inte blogga! Detta får bli dagens inlägg! Fast vi hörs imorrn, lite sent kanske .. ?! Aja whateverr .. Ska börja säga dagens outfit utan bild, ja jag vet det suger men ändå haha .. ?! =)

Dagens outfit idag är : Svarta jeansbyxor från urbanoutfitters, blå topp från London, vitt långt linne från ginatricot, & svarta skor från jag vet inte vad! Plus ett sött blått/vitt armband haha .. =)
Och sedan så bytte jag för jag skulle ha origentering : Outfiten blev, Mjukis & tjocktröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0