BLOGGAWARDS

2009-10-17 @ 18:19:20

förlåt för den dåliga uppdateringen, har lixom inte skrivit på 4 dagar snart ..?! Har inte orkat, sorry! Häromdan så gick jag in till blogg.se och jag skrev ett inlägg sedan så var allt typ borta ?! ;s Konstigt! Aja, men im back on track nu! Jag fick en inbjudan till bloggawards igår, lixom tänk er jag fick en inbjudan till BLOGGAWARDS! Trodde helt seriöst att det skulle aldrig hända! Jag var helt ordlös när jag läste inbjudan, helt seriöst jag har bara ett par hundra läsare per dag & få kommentarer! Aja, tyvvär så kunde jag inte dra in till STHLM för dom skicka inbjudan så jäkla sent! Bloggawards är ju idag ( just nu ) och dom skicka inbjudan igår, jag hann inte boka biljetter! Ville verkligen åka, detta skulle lixom bli '' my moment'' jaja får väl dra dit nästa år ( om det ens blir en till bloggawards)! är så ledsen justnu, eller whateverr ill get over it .. ?! Shit lixom tänk er om jag var där så skulle jag ge desireé en fet örfil haha .. =) Dom som skicka inbjudan sa att det var i sista minuten, dom sa att en anna bloggerska kunde inte komma så jag var nästa på listan! Nej, inget mer snack om bloggawards! vi hörs strax med en hissar & dissar lista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0