BACK ON TRACK

2009-10-02 @ 19:08:50

Känns som om de var 100 år sen jag blogga, men nu så är jag tillbaka ..!? Orkar inte vänta tills på måndag för då så kommer det bli typ dålig uppdatering elr nåt !=) Det vill n inte va?! That's what i thought bitchtes!

Dom senaste dagarna har bara varit skit, lixom helt seriöst! Haha eller nej faktist inte .. =) För ett par dagar sen så hade jag ett engelskaprov, på onsdags tror jag det var?! Men iaf min lärare rätta dom proven på 1 dag, vi fick tilbaka resultaten på torsdags alltså igår! Hon är skitsnabb på att rätta vilket är skitbra faktist .. =) Inte som andra häxlärare på min skola, det tar fan 100 år för dom kärringarna! Aja whateverr .. Jag är skitbra på engelska, får alltid vg eller mvg! Har aldrig fått g på engelska får alltid högre än de, skitbra juh. Jag tränade aldrig till provet, jag läste bara typ 2 texter .. ?! Och man skulle typ plugga på massor med glosor, texter osv .. Men jag gjorde aldrig det, visste ändå jag skulle få ett bra betyg! Men gissa vad jag fick?! Jag fick 81 p av 100, vilket är VG! Skitbra även ifall jag inte ens hade tränat, im the best suuckers! Dessa tider älskar jag skolan, då jag får skitbra betyg! Men är ändå bra på allt i skolan, lixom dah?! Är inte sån fjortis som ***.., bruden tror bara att hon kan sitta hemma osv .. Haha daah gumman .. =) När du blir stor så kan du fan inte fortsätta att blogga, du kmr bli gammal haha!=) Och när du ska få jobb så kmr det nämligen stå på ditt cv att du inte gick i skolan, så vem tror du kommer anställa dig då?! Jävla tönt, ta fan tag i ditt liv! Ditt liv är inte så underbart trots allt! Jag är skitsnygg ofc, men jag är också skitsmart! Love it! Allt i ett juh, jag har väl rätt?! Såklart, jag har alltid rätt! LOOOOOOVEEEEE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0