karneval & robinson 2009

2009-05-30 @ 21:02:47
Har varit ute typ halva dan, på hk karnevalen !
det var fullt med folk, de gick typ nt ens att gå därifrån ;o
och det var asvarmt, ja svimma nästan haha nej där överdrev jag ;)
menmen  vi ( jag & en vän ) kom dit så var det fullt tyckte jag, men när vi hitta platser så kom det bombat med folk shit det var fullt, aahh juste när ja skulle gå på spårvagnen så fanns det inte ens plats alla trängde sig asså den var skitfull vi kunde inte ens lägga in en fot där inne, och så var det bombat med folk på hållplasten så vi orkade inte vänta så bestämmde vi oss att tränga in oss i spårvagnen även ifall det inte fanns plats, vi skulle annars aldrig kommit därifrån vi skulle stått där i timmar shit ;o ajja när vi väl kom dit så leta vi efter platser att stå och kolla på när alla hundratals dansare dansa men när vi hitta en typ skitbra plats så var det såna gråhåriga gammlingar där, framför oss :( men vi stod ändå på andra raden så det var ändå en bra plats, sen dom gammlingarnaen dom snacka hela tiden om mat! lixom man hörde hela tiden för dom prata högt ;s men sen så kom det typ 2 kvinnor till dom var oxå gammlingar, vadå är jag känd ellervad ? vill alla ha mig ? hahahahaha nej jag skojjar usch inte gammlingar ;d men dom trängde sig hela tiden & dom puttades asmkt så jag blev arg !för att dom ska inte överdriva så mkt ! så jag gick bakåt så dom fick gå bakåt och jag puttade tillbaka oxå ! vadå jag är oxå människa ! jag får göra vad jag som dom gör !! fast dom märkte inte att jag gjorde det så de är väl döva elr nåt ? HAHAHA ;p sen det kom ännu mer folk som trängde sig fast ingen kom framför mig jag är biffig HAHAHAHAHA NEJNEJ ALDRIG ATT JAG ÄR BIFFIG HAHAHA ;p men fick vänta länge på att dom dansarna skulle komma , dom kom typ och en halvtimma senare än när alla stod och väntade på dom för jag trodde att dom börja 12:00 men det gjorde dom fast dom börja dansa långt långt borta från där alla var, dom fick dansa jättelångt jag skullle inte orka speciellt när det var så varmt ;o men efteråt så stack vi för att vi ville åka karuseller så vi åkte en och det var kuwligt ;d sen så åt man mat,asså shet vad mkt folk grilla och säljde uuh ;sdet kom rök från alla håll och det var skitvarmt så man typ svimma;o jag skall aldrig gå till den sidan av hammarkullen igen,det var jättevarmt idag och jag vet att alla ni i gbg håller med mig elr hur ? man kunde typ inte andas där i hk värsta rööök överallt, har dom inte aircondisiner (stavningen) hahahaha nejnej vad dum jag är, klart ingen har aircondisiner (stavningen) !

jag kollar på robinson 2009 och det är jättespännande,just nu så tävlar anna,jarmo & nina tror jag om en finalplats eller nåt sånt ? för att elenor har redan vunnit en finalplats i robinson för en stund sen ! jag hör allt spänning, ljudet och sånt för jag sitter ttyp brevid tvn haha ;d men jag orkar inte kolla på robinson nu får kolla på tv4 play imorgon ;) asså fattar inte att elenor vann en finalplats, över jarmo & anna, hallå? är det bara jag som tycker att det där är omöjligt ? jag har alltid sett elenor som den svagaste länken , elenor har typ aldrig vunnit något men nu så har hon vunnit mkt
och nina henne vet jag inget faktis om !  hon verkar inte vilja ha detta så mkt,! nina & elenor borde inte vinna tycker jag,  anna & jarmo är två tävlande jag vill att en av dom ska vinna ! men jag vill absolut att ANNA SKA VINNA ! hon förtjärnar detta mest av alla , you go girl , go and win this game !! hon ska vinna robinson 2009 JAAA det ska hon !! men man får se ;d och jag hoppas nina åker ut nu, och sedan elenor hon är den svagaste länken av alla de fyra visst har jag rätt ?
vad mkt jag har skrivit, shit första gången ! jättelång inlägg är det ;) ¨ni ska orka läsa mina läsare haha ;d
nej nu måste jag gå, det börjar bli alldeles spännande ! hörs senare , puss & kram / C


asöt bild ellerhur ?, det var länge sen jag visa något som bilder så här bjuder jag på en jättesöt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0