jag är inte bra på att skriva rubrik ..

2009-05-31 @ 21:59:47
ja då så har man fixat sig lite ;d jag tog en ganska lång dusch men sedan så åt jag lite middag asgott ( L'
plattade mitt hår efter, för mitt hår är så jävla krulligt jag skulle aldrig gå ut så , ALDRIG ! så även jag har några hemligheter och detta var ett, jag plattar mitt hår haha det är inte så naturligt som det ser ut om jag sover med krulligt hår öppet och sedan om jag vaknar morgonen därpå åh omgg så jävla K A O S skulle det vara, nej nu berättar jag för mkt ! haha ;D jag blev klar med mitt hår för nån timma sen, nu tog det inte så lång tid att fixa för jag slarva lite asså det var skitsent så jag orkade inte göra det '' perfekt '' som jag vanligt brukar göra, det bruka ta mng timmar haha jag är perfektion lady haha ;dd men nu bryr jag mig inte så mkt thahahaha ;d yes, i know you love me xoxo / ccamiila
shhit vad jag är besatt av gossip girl, ohj detta inlägget var värsta om mitt hår va låångt detta vaaa ;O haaaaa ;OOOO
I  K N O W  Y O U  L O V E  M E  X O X O /  C C A M I I L A §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0