jag är glaaaaaad ;o , tog bort a' orna hahahaha ;D

2009-05-26 @ 19:47:21
HAHAHAHAHAHAAHAHHA ooshiit kolla rubriken, jag övedriver nu ;s ;D
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA
JAG SKRATTAR IHJÄL MIG PÅGRUND AV NGRA KOMMENTERARER JAG LÄSTE !
oh okej nu slut med stora bokstäver , menmen kommentarerna kommer från 1 & samma person och jag vet vem men det tänker jag inte avslöja, tyvvääääär !
Men ' jb' (duvet vad det står för) skaffa dig ett LIIIV !

F ' ringde till comhem och frågade varför våran internet krångla asmkt och varför den varierar ( asså den funkar då & då) och dom sa att en kabel gick sönder elrngt ! asså jag hatar comhem SOOOOOOOOORT !
menmen nu när interneten funkar så bryr jag mig nt mer om dom §

Jag har inte gjort så mkt idag, men skola var det såklart som vanligt och det var en jättelång dag wah ja dör ;OO
men imorgon ska ja på sån turist besök i sverige hahahahaha nejnej ja skojjar ba, imorgon ska hela min klass gå till ett universium och delta i en tävling och om vi vinner så får vi sova i ett akvarium i en natt asså inte sånt akvarium som djur simmar i men det är sånt slags rum, men jag vet vi kmr nt kommer att vinna , jag vet absolut


jag har så ont i magen, omg ja har ätit för mkt ;s
wah första gången jag ätit för mkt , 
föörsta gången i mitt liv som jag har ätit för mkt choklad & första gången i mitt liv som jag lämnar mitt smaskiga polly choklad någonstans utan att den är bevakad av mig , HAHAHAHHAHA nej ja skojjar ;D
asså jag har skiitont i magen jag måste gå och dricka något
omg mitt längsta inlägg någonsin, omg jag kan inte skriva mer får ont i magen ;s
hörs senare , puss & kram / C §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0